top of page

Kasse


1 Registrer deg

For å kjøpe denne pakken og bruke fordelene dens i fremtiden, må du logge deg inn på kontoen din, eller registrere deg.


2 Betaling

Bestillingssammendrag

Varighet: 0 dager

Sum
Sikker betaling

Påmeldings- og avbestillings regler

​

​

Kurs

​

  • Påmelding til kurs er bindende, og kursavgiften må betales ved registrering.

  • Kjøper du plass på et kurs som ikke blir gjennomført, så får du kursavgiften refundert.

  • Når du har kjøpt plass på et kurs, kan du booke deg inn på andre kurs i samme periode, så lenge det er ledig kapasitet.

​

  • Du kan ikke booke deg inn på kurs utenfor din egen kursperiode, selv om ditt kurs har pauser i enkelte uker.

​

  • Avbestillingsregler:

    • Mer enn 14 dager før kursstart: Full refusjon minus et administrasjonsgebyr (200 kr).

    • 7–14 dager før kursstart: 50 % refusjon eller mulighet til å overføre plassen til en annen person.

    • Mindre enn 7 dager før kursstart: Ingen refusjon, men du kan gi bort plassen din til noen andre.

    • Ved sykdom med legeerklæring kan kursavgiften refunderes eller overføres til et senere kurs.

 

Drop-in

​

  • Drop-in gjelder kun for den klassen du har booket.

  • Du kan avbestille drop-in senest 4 timer før klassen starter for å få refundert beløpet eller bruke det til en annen klasse.

  • Ved senere avbestilling eller uteblivelse gis ingen refusjon.

​

Workshops og eventer

​

  • Påmelding til workshops og eventer er bindende.

  • Har du kjøpt plass på en workshop eller et event som blir avlyst, så kan du få refundert beløpet, eller flytte det til en annen gang.

​

  • Avbestillingsregler:

    • Mer enn 7 dager før: Full refusjon minus et administrasjonsgebyr.

    • Mindre enn 7 dager før: Ingen refusjon, men du kan overføre plassen til noen andre.

    • Ved sykdom med legeerklæring kan avgiften refunderes.

​

​

​

​

​

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg til kunder over internett. Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

 

For å kunne handle med kort/kreditt på Lillelotusyoga.no må du ha fylt 18 år.

Er du under 18 år kan du få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg.

Fysisk leveranse av våre tjenester skjer i våre lokaler i Sundgata 17. 2080 Eidsvoll.

​

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. Der det i disse salgsbetingelsene stilles krav til skriftlighet, er dette oppfylt ved bruk av Epost.

 

1. Parter

Selger er: Lille Lotus Yoga AS, heretter kalt LLY. Selger holder til i Sundgata 17. 2080 Eidsvoll og er registrert i Brønnøysund-registrene (Lille Lotus Yoga AS) med org.nr.: NO 929 389 344, Epost: post@lillelotusyoga.no og blir i det følgende benevnt «vi» eller «oss». Kjøper er: Den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt «du», «deg», «din» eller «ditt».

 

2. Bestillings- og avtaleprosess

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår datamaskin. LLY er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet av fysiske produkter i henhold til lov om angrerett.

Når LLY mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen.

 

3. Priser

Alle priser er inkludert mva der det er relevant. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet.

 

4. Betaling

Kjøpesummen kan etter ditt eget valg gjøres opp gjennom Vipps, bank- eller kredittkort (Visa/Mastercard) eller fra din ”konto” som kan opprettes gjennom vår hjemmeside. Kjøpesummen belastes kortet ved bestilling idet du trykker på «Fullfør handelen»

Kredittkort-opplysninger blir skrevet inn på en sikker, kryptert side. LLY er ansvarlig for alle transaksjoner som gjennomføres på nettsiden.

 

5. Levering og forsinkelser

Levering av tjenestene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen.

Dersom leveringen av tjenestene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje.

 

6. Dine rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon)

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen eller at kjøpet heves. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. LLY vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Retten til reklamasjon kommer i tillegg til angreretten.

 

7. Personopplysninger

LLY behandler i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor LLY også behandler personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc., gjøres det kun når du har samtykket til det. (Nyhetsbrev el. lign.)

​

Vi forbeholder oss retten til å be om personnummer for å kunne kontrollere kredittverdighet ved kredittkjøp eller fødselsdato for å kontrollere om våre kunder er over 18 år.

Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre:

– Når det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg, eller

– I lovbestemte tilfelle.

Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter personopplysningsloven, kan du kontakte oss.

​

8. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

bottom of page